9 Kasım 2013 Cumartesi

PPC arama reklam Camapigns verileri yanlış pozitif yatırım Getirisi?

Geçen hafta biz birçok üst adları ilgi iş açtı yeni bir iş parçacığı Measurability ve arama motoru biz reklamları bu hafta bir göz attım. İş parçacığı SEM from ROI adlı doğru ölçülebilir olmayan ve üzerinden arama motoru izlemek forumlarda yer alır. İş parçacığı oluşturan çok uzun bir yazı ile başlar. Bunu şöyle özetlenebilir;Büyük marka X var PPC reklamları için anahtar kelimesi, marka adı, büyük marka anahtar kelimesi 10.000 $ günlük satış getiriyor ama PPC günde 5.000 $ maliyeti X.That harcamak.Anahtar kelime öbeği kampanyadan çıkarın ve sitenizde aynı brüt satış sahip.Yani özünde 5.000 $ günde kaydetmiş olursunuz.Ama sen-si olmak bir yatırım Getirisi 5.000 $ günlük izleme araçlarını göster.O bir savaş kampanyaları nedeniyle yukarıdaki örnekte canlı tutmak için onun şirketi ile savaşıyor. O tavsiye, gibi bir ton aldı;Aynı/benzer reklamları kullanarak farklı site veya alt site için PPC ile sadece teklif. Heck, bir harcama için PPC yazılım anında bu değişiklikler yapabilen kullandığınız sürece bilgi gerekli, almak için o kadar uzun süre her saat (veya başka bir şekilde istediğin) diğer bu boyut alır. İkinci bir şirket kullanın.PPC reklam sadece kontrol etmek zor olduğu gibi davran. Gerçekten yapmanız gereken tüm gibi sesler ROI (ya da yokluğundan) göstermeleridir.Ve daha fazlası. Ama Mikkel işaret olarak alt-Line, bunu yapmaz, bağlı kuruluş, olacak;İstemci bunun gibi-cekti var olmak en iyi için tavsiye: damla arama pazarlama ve piyasa rakiplerinizin için bırakın.İlginç bir tartışma, tartışma forumu arama motoru izlemek forumlarda.


Facebook Paylaş düğmelerini OutTwitter hisse atlama üzerinde 45 $ için haddeleme ve yeni gibi


Yüksek trafik yetişkin WebsiteHelp C++ komut


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder