18 Kasım 2013 Pazartesi

Markalar

Şirket Pinterest Web sitelerini doğrudan pimlerinden katıştırmak istediğiniz perakendeciler için API açıyor, Perşembe duyurdu. Pinterest ortak bir avuç doğrudan Web sitelerini ana sayfasında en popüler PIN yüzey seçeneğine sahipsiniz. İlk Pinterest Ortaklar, Walmart, Disney, Random House, Zappos ve Mashable gibi önemli markaları bulunmaktadır.


Kesintisi Facebook ve birçok kullanıcı için bir baş ağrısı olabilir bazı markalar iyi ya da kötü bir pazarlama fırsatı dönüşmesine karar.


Twitter garip şeyler oluyor. Bu, kullanıcıların kendi favori celebs ve marka iletişim açık bir akarsuyun milyonlarca beklenen bir şey. Hasan efe almak, örneğin, kim onun sevmediğim için British Airways hakkında bu kadar o bunları bash için yükseltilen bir tweet aldım dünyanın bilmesini istedim.


Yeni bir marka birthing teoride basit geliyor ama uygulamada, içerik, yenilik ve buzz hassas bir denge gerektirir. Sadece sanayi devleri zarif lansman öncesi, denize indirmek ve sonrası fırlatma planı işçiliği zor bir görev usta olabilir. İstekli ve sadık birini oluşturmak için Facebook ve akıllı telefonlar çağı düşüncesinde farklı bir yol gerekir. Yeni araçlar yeni fırsatlar demek.


Yeni bir bölgeye genişletilmesi için işgal orduları bir zamanlar gibi markalar için zor olabilir. Eğer biliyorum ve dil, arazi ve kültür saygı varsa, o zaman tutmak için hiç şansın yok. KAWO markalar ülkenin en popüler sosyal medya ağı üzerinden Orta Krallık fethetmek Yardım etmeye çalışıyor.


Hafta boyunca, snackable, tweetable alıntılar kelimeler tüketir. Ama hafta sonları, Internet murkier, lengthier derinliklerinde içine dalış almak ve bizim dikkat süreleri 140 karakter ötesine genişletmek için zaman var. Bir fincan kahve ve iPads, dizüstü bilgisayarlar, akıllı telefonlar ve Kindles geri yalanla demlemek.


Sosyal sorumluluk artık markalar öğrenme, işletmeler için sadece bir seçenek değil. Hangi fon ayakkabı insanlar için ihtiyacı olan Warby Parker sağlayan veren insanlara ihtiyacı nereden satın satılan, her çift için gözlük TOMS ayakkabı gelen paranın karşılığını gider (genel olarak) daha fazla itiraz ediyor. sadaka: su sadaka yönlendirmeli iş yerine uygun bir kar amacı gütmeyen olarak biraz farklı.


Marka sadece bir durum Facebookta yayınlanmıştır. Eğer zaman atık yoktur satın olan bir reklam yükseltmek için bekliyor. 24 Saat içinde bunu yapmazsak, sen-ecek kaybetmek büyük bir nişan ve daha önce yayınlayarak oluşturulan viral Gösterim. Yeni araştırma bulut Pazarlama teknoloji şirketi Birleşik sosyal özü bu.


Sosyal medya marka yatırım dönüş ölçmek için en zorlu platformlarından olabilir. Ama markalar görmezden göze alamaz bir alandır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder