Arama motoru stratejileri en ilginç sunumlar biri Bill Macaitis, Başkan Yardımcısı Online Pazarlama, Fox Interactive tarafından sunuldu. Bill Macaitis sağlanan itmek için 20 yolu listesi ev/istemci içinde varolan geçmiş SEO projeleri ile ilgili engeller. Aşağıda Billin listesi ve uygun gördüm gibi açıklamaları da ekledim.
Manoj dijital pazarlama sektöründe 10 yılı aşkın deneyim bazı Kanadanın en büyük şirketleri ile olmuştur: WestJet ve Shaw iletişim. Manoj Enquiro arama çözümleri, web analitik, SEO eğitimi ve kenar kesim arama pazarlama çözümleri geliştirme istemcileri için nereye Europeun arama pazarlama sektöründe ilk olarak başladı. Manoj da mobil ve yerel fırsatlar uzayda bir girişimci olduğunu.
Manoj Web Analytics Kongresi (Amsterdam), Emetrics, Web Analytics Xchange, WebTrends Engage, Internet Pazarlama Konferansı, sosyal medya yenilik Zirvesi ve arama motoru stratejileri gibi etkinliklerde katılan profesyonel bir hoparlördür. Gibi birçok önde gelen online yayınları için de katkıda bulunmuştur: arama motoru Land, pazarlama Pilgrim, WebProNews, arama motoru Kılavuzu ve Web Analytics Derneği.
O kurdu ve başarıyla Web Analytics dünya satılan (bir top 100 dijital pazarlama Blog-http://adage.com/power150) ve oy oldu # 39 en etkili dijital pazarlamacı Kuzey Amerika-2009 (bkz: www.Invesp.net)
Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:
Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.
Manoj dijital pazarlama sektöründe 10 yılı aşkın deneyim bazı Kanadanın en büyük şirketleri ile olmuştur: WestJet ve Shaw iletişim. Manoj Enquiro arama çözümleri, web analitik, SEO eğitimi ve kenar kesim arama pazarlama çözümleri geliştirme istemcileri için nereye Europeun arama pazarlama sektöründe ilk olarak başladı. Manoj da mobil ve yerel fırsatlar uzayda bir girişimci olduğunu.
Manoj Web Analytics Kongresi (Amsterdam), Emetrics, Web Analytics Xchange, WebTrends Engage, Internet Pazarlama Konferansı, sosyal medya yenilik Zirvesi ve arama motoru stratejileri gibi etkinliklerde katılan profesyonel bir hoparlördür. Gibi birçok önde gelen online yayınları için de katkıda bulunmuştur: arama motoru Land, pazarlama Pilgrim, WebProNews, arama motoru Kılavuzu ve Web Analytics Derneği.
O kurdu ve başarıyla Web Analytics dünya satılan (bir top 100 dijital pazarlama Blog-http://adage.com/power150) ve oy oldu # 39 en etkili dijital pazarlamacı Kuzey Amerika-2009 (bkz: www.Invesp.net)
Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik
21 Kasım 2013 Perşembe
18 Kasım 2013 Pazartesi
Markalar
Şirket Pinterest Web sitelerini doğrudan pimlerinden katıştırmak istediğiniz perakendeciler için API açıyor, Perşembe duyurdu. Pinterest ortak bir avuç doğrudan Web sitelerini ana sayfasında en popüler PIN yüzey seçeneğine sahipsiniz. İlk Pinterest Ortaklar, Walmart, Disney, Random House, Zappos ve Mashable gibi önemli markaları bulunmaktadır.
Kesintisi Facebook ve birçok kullanıcı için bir baş ağrısı olabilir bazı markalar iyi ya da kötü bir pazarlama fırsatı dönüşmesine karar.
Twitter garip şeyler oluyor. Bu, kullanıcıların kendi favori celebs ve marka iletişim açık bir akarsuyun milyonlarca beklenen bir şey. Hasan efe almak, örneğin, kim onun sevmediğim için British Airways hakkında bu kadar o bunları bash için yükseltilen bir tweet aldım dünyanın bilmesini istedim.
Yeni bir marka birthing teoride basit geliyor ama uygulamada, içerik, yenilik ve buzz hassas bir denge gerektirir. Sadece sanayi devleri zarif lansman öncesi, denize indirmek ve sonrası fırlatma planı işçiliği zor bir görev usta olabilir. İstekli ve sadık birini oluşturmak için Facebook ve akıllı telefonlar çağı düşüncesinde farklı bir yol gerekir. Yeni araçlar yeni fırsatlar demek.
Yeni bir bölgeye genişletilmesi için işgal orduları bir zamanlar gibi markalar için zor olabilir. Eğer biliyorum ve dil, arazi ve kültür saygı varsa, o zaman tutmak için hiç şansın yok. KAWO markalar ülkenin en popüler sosyal medya ağı üzerinden Orta Krallık fethetmek Yardım etmeye çalışıyor.
Hafta boyunca, snackable, tweetable alıntılar kelimeler tüketir. Ama hafta sonları, Internet murkier, lengthier derinliklerinde içine dalış almak ve bizim dikkat süreleri 140 karakter ötesine genişletmek için zaman var. Bir fincan kahve ve iPads, dizüstü bilgisayarlar, akıllı telefonlar ve Kindles geri yalanla demlemek.
Sosyal sorumluluk artık markalar öğrenme, işletmeler için sadece bir seçenek değil. Hangi fon ayakkabı insanlar için ihtiyacı olan Warby Parker sağlayan veren insanlara ihtiyacı nereden satın satılan, her çift için gözlük TOMS ayakkabı gelen paranın karşılığını gider (genel olarak) daha fazla itiraz ediyor. sadaka: su sadaka yönlendirmeli iş yerine uygun bir kar amacı gütmeyen olarak biraz farklı.
Marka sadece bir durum Facebookta yayınlanmıştır. Eğer zaman atık yoktur satın olan bir reklam yükseltmek için bekliyor. 24 Saat içinde bunu yapmazsak, sen-ecek kaybetmek büyük bir nişan ve daha önce yayınlayarak oluşturulan viral Gösterim. Yeni araştırma bulut Pazarlama teknoloji şirketi Birleşik sosyal özü bu.
Sosyal medya marka yatırım dönüş ölçmek için en zorlu platformlarından olabilir. Ama markalar görmezden göze alamaz bir alandır.
Kesintisi Facebook ve birçok kullanıcı için bir baş ağrısı olabilir bazı markalar iyi ya da kötü bir pazarlama fırsatı dönüşmesine karar.
Twitter garip şeyler oluyor. Bu, kullanıcıların kendi favori celebs ve marka iletişim açık bir akarsuyun milyonlarca beklenen bir şey. Hasan efe almak, örneğin, kim onun sevmediğim için British Airways hakkında bu kadar o bunları bash için yükseltilen bir tweet aldım dünyanın bilmesini istedim.
Yeni bir marka birthing teoride basit geliyor ama uygulamada, içerik, yenilik ve buzz hassas bir denge gerektirir. Sadece sanayi devleri zarif lansman öncesi, denize indirmek ve sonrası fırlatma planı işçiliği zor bir görev usta olabilir. İstekli ve sadık birini oluşturmak için Facebook ve akıllı telefonlar çağı düşüncesinde farklı bir yol gerekir. Yeni araçlar yeni fırsatlar demek.
Yeni bir bölgeye genişletilmesi için işgal orduları bir zamanlar gibi markalar için zor olabilir. Eğer biliyorum ve dil, arazi ve kültür saygı varsa, o zaman tutmak için hiç şansın yok. KAWO markalar ülkenin en popüler sosyal medya ağı üzerinden Orta Krallık fethetmek Yardım etmeye çalışıyor.
Hafta boyunca, snackable, tweetable alıntılar kelimeler tüketir. Ama hafta sonları, Internet murkier, lengthier derinliklerinde içine dalış almak ve bizim dikkat süreleri 140 karakter ötesine genişletmek için zaman var. Bir fincan kahve ve iPads, dizüstü bilgisayarlar, akıllı telefonlar ve Kindles geri yalanla demlemek.
Sosyal sorumluluk artık markalar öğrenme, işletmeler için sadece bir seçenek değil. Hangi fon ayakkabı insanlar için ihtiyacı olan Warby Parker sağlayan veren insanlara ihtiyacı nereden satın satılan, her çift için gözlük TOMS ayakkabı gelen paranın karşılığını gider (genel olarak) daha fazla itiraz ediyor. sadaka: su sadaka yönlendirmeli iş yerine uygun bir kar amacı gütmeyen olarak biraz farklı.
Marka sadece bir durum Facebookta yayınlanmıştır. Eğer zaman atık yoktur satın olan bir reklam yükseltmek için bekliyor. 24 Saat içinde bunu yapmazsak, sen-ecek kaybetmek büyük bir nişan ve daha önce yayınlayarak oluşturulan viral Gösterim. Yeni araştırma bulut Pazarlama teknoloji şirketi Birleşik sosyal özü bu.
Sosyal medya marka yatırım dönüş ölçmek için en zorlu platformlarından olabilir. Ama markalar görmezden göze alamaz bir alandır.
17 Kasım 2013 Pazar
İş Sağlığı ve Güvenliği
Bir çalışma kültürü olan İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) son yıllarda uyum süreçleriyle ivmelenmeye başlamıştır ve yönetmeliklerle bir çok düzenlemeler yapılmıştır. Avrupa´da yıllardır yerleşmiş bir İSG anlayışı varken ülkemizde 4857 sayılı İş Kanunu ile 2003?te kanuni düzenlemeler caydırıcı bir hal almıştır. 4857, ilk çıktığında İSG?yi de kapsamaktaydı, Haziran 2012?de 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ile 4857?den İSG ayrılmış ayrı bir kanun olmuştur.
Kanunlar ile bir taban oluşmaya başlamıştır. Bundan sonrasında ise İSG Uzmanlarına büyük sorumluluklar düşmektedir. Bir Uzman bilmelidir ki, iş kazalarının %98i önlenebilir. Mesleğini ne kadar iyi yaparsa sorumlu olduğu alanda kazaları önleme imkanıda o derece yüksektir. İSG Uzmanı iseniz birilerinin sevdikleri sizlere emanet olduğu gibi başka bir ortamda sizin sevdikleriniz bir uzmanın sorumluluğu altındadır. İşte böyle bir toplumsal sorumluluk çatısı altında bakıldığında, İSG Uzmanının ve İSG Kültürünün manevi yönü ortadadır.
Bu sorumluluk bilinciyle kurulmuş olan sitemiz de umarım faydalı olur. Siz değerli ziyaretçilerimizin soru ve önerileri için info@organizeisguvenligi.com mail adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz.
Kazalar geliyorum der! Gelmeden önlem alın!
15 Kasım 2013 Cuma
0-5 Yaş Arası Çocukların %80i İnterneti Kullanıyor | Sosyal Medya
Deniz Şenyuva tarafından 17 Mart 2011 tarihinde yayınlanmıştır. - 09:50
Kategoriler: Haberler • Sosyal Medya • Teknoloji ? Yorum yapın
İnternet kullanımının her geçen gün artması, internet kullanım yaşının da her geçen gün aşağıya çekilmesini beraberinde getiriyor. Amerika?da yapılan yeni bir araştırma ise yaş konusunda sınırları zorlar nitelikte! Amerika?da 0-5 yaş arasında internet kullanan çocukların yaklaşık %80?inin en azından haftada bir kez interneti kullandığı belirtildi.
En son yapılan yedi çalışmanın verilerinin kullanıldığı rapor gösteriyor ki küçük çocuklar dijital medyanın her alanına kısa sürede adapte oluyor ve zaman harcıyorlar. Çocukların ne kadar vakit geçirdiğini tespit etmek için televizyonlar yedi cüceleri kullanırken internet hem web?de sörf yapan çocukların sayısını hem de internette ne kadar vakit harcadıkları ile ilgili verileri kullanıyor. Bir hafta boyunca süren analize göre, çoğu çocuk gün içerisinden en az üç saat televizyon seyrediyor ve televizyonu çoğunluğu okul öncesi yaştaki çocuklar tercih ediyor. Yani medyanın her alanında vakit geçiren çocukların %47?si televizyon başında!
Ailelerle yapılan araştırma ise üç yaşından küçük çocukların %60?ından fazlasının internette video seyrettiğini gösteriyor. Bu oranın çocukların yaşı büyüdükçe azalmasının nedeni de okul çağındaki çocukların evde daha az vakit geçiriyor olması. Ancak 8 ile 18 yaş arasındaki çocuklar ile yapılan diğer bir araştırma ise bu yaş aralığındaki çocukların vakitlerinin yaklaşık %20?sini internette video seyrederek ya da cep telefonu ve ipod gibi diğer taşınabilir cihazlarda harcadıkları belirlendi.
Çocukların gelişiminde özellikle 0 ila 5 yaş arasının çok önemli olduğu düşünülürse bu rakamlar vahim bir durumun işareti olarak nitelendirilebilir. Ancak 5-9 yaş arası çocukların %90?ının en az bir saat kitap okuyor olduklarını bilmek bir nebze olsa da içimizi rahatlatıyor.

Önceki Haber: ‹‹ Facebook’un Fendi Kurumsal Siteleri Yendi, Yenecek
Sonraki Haber: Ünlü Oyunlar Japonya İçin Para Topluyor ››
![src=http://1.gravatar.com/avatar/58dbff0892f4848b52612d326e660b88?s=80&d=http%3A%2F%2F1.gravatar.com%2Favatar%2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536%3Fs%3D80&r=G]()
Deniz Şenyuva tarafından yazılmış tüm yazıları görmek için tıklayın.
Uygunsuz yorumlar sosyalmedya.co editörleri tarafından silinecektir. E-posta adresiniz sadece gerçek bir kişi olduğunuzu (ihtiyaç halinde) ispatlayabilmemiz içindir, bir başka kurumla paylaşılmayacaktır. Bu içeriğe yorum yaparak sosyalmedya.coya yorumunuzu yayınlamak için izin vermiş sayılırsınız.
sosyalmedya.co, Türk internet, teknoloji ve sosyal medya dünyasının nabzını tutan, ürettiği içeriklerle dijital sektöre yön veren, kollektif ve bağımsız bir web günlüğüdür.
© 2010-2012 sosyalmedya.co bir Entelijans iştirakidir. Tüm hakları saklıdır.
sosyalmedya.co, Radore Veri Merkezi sunucularından yayın yapmaktadır.
Built on the Whiteboard Framework for Wordpress & Less Framework. Powered by Wordpress.
Kategoriler: Haberler • Sosyal Medya • Teknoloji ? Yorum yapın
İnternet kullanımının her geçen gün artması, internet kullanım yaşının da her geçen gün aşağıya çekilmesini beraberinde getiriyor. Amerika?da yapılan yeni bir araştırma ise yaş konusunda sınırları zorlar nitelikte! Amerika?da 0-5 yaş arasında internet kullanan çocukların yaklaşık %80?inin en azından haftada bir kez interneti kullandığı belirtildi.
En son yapılan yedi çalışmanın verilerinin kullanıldığı rapor gösteriyor ki küçük çocuklar dijital medyanın her alanına kısa sürede adapte oluyor ve zaman harcıyorlar. Çocukların ne kadar vakit geçirdiğini tespit etmek için televizyonlar yedi cüceleri kullanırken internet hem web?de sörf yapan çocukların sayısını hem de internette ne kadar vakit harcadıkları ile ilgili verileri kullanıyor. Bir hafta boyunca süren analize göre, çoğu çocuk gün içerisinden en az üç saat televizyon seyrediyor ve televizyonu çoğunluğu okul öncesi yaştaki çocuklar tercih ediyor. Yani medyanın her alanında vakit geçiren çocukların %47?si televizyon başında!
Ailelerle yapılan araştırma ise üç yaşından küçük çocukların %60?ından fazlasının internette video seyrettiğini gösteriyor. Bu oranın çocukların yaşı büyüdükçe azalmasının nedeni de okul çağındaki çocukların evde daha az vakit geçiriyor olması. Ancak 8 ile 18 yaş arasındaki çocuklar ile yapılan diğer bir araştırma ise bu yaş aralığındaki çocukların vakitlerinin yaklaşık %20?sini internette video seyrederek ya da cep telefonu ve ipod gibi diğer taşınabilir cihazlarda harcadıkları belirlendi.
Çocukların gelişiminde özellikle 0 ila 5 yaş arasının çok önemli olduğu düşünülürse bu rakamlar vahim bir durumun işareti olarak nitelendirilebilir. Ancak 5-9 yaş arası çocukların %90?ının en az bir saat kitap okuyor olduklarını bilmek bir nebze olsa da içimizi rahatlatıyor.
Önceki Haber: ‹‹ Facebook’un Fendi Kurumsal Siteleri Yendi, Yenecek
Sonraki Haber: Ünlü Oyunlar Japonya İçin Para Topluyor ››
Deniz Şenyuva tarafından yazılmış tüm yazıları görmek için tıklayın.
Uygunsuz yorumlar sosyalmedya.co editörleri tarafından silinecektir. E-posta adresiniz sadece gerçek bir kişi olduğunuzu (ihtiyaç halinde) ispatlayabilmemiz içindir, bir başka kurumla paylaşılmayacaktır. Bu içeriğe yorum yaparak sosyalmedya.coya yorumunuzu yayınlamak için izin vermiş sayılırsınız.
sosyalmedya.co, Türk internet, teknoloji ve sosyal medya dünyasının nabzını tutan, ürettiği içeriklerle dijital sektöre yön veren, kollektif ve bağımsız bir web günlüğüdür.
© 2010-2012 sosyalmedya.co bir Entelijans iştirakidir. Tüm hakları saklıdır.
sosyalmedya.co, Radore Veri Merkezi sunucularından yayın yapmaktadır.
Built on the Whiteboard Framework for Wordpress & Less Framework. Powered by Wordpress.
Rehau pencere
Rehau pencere hem dekoratif, hem kaliteli ve aynı zamanda kullanılabilirlik yönünden avantajları doğrultusunda evinize yapabileceğiniz en akıllı yatırımlardan birisi. Etkin ısı yalıtımı özellikleri ile Rehau pencere ?nin maliyet ve tasarrufunun avantajlarından faydalanırken aynı zamanda dekoratif tasarımlar sayesinde evinize farklı bir hava verir. Farklı açılış seçenekleri ile dar alanlarda bile maksimum performans sağlayabileceğiniz Rehau pencere sistemleri ile evinize uygun açılış sistemlerinin keyfini çıkarın. Isı yalıtımı ve farklı dizaynların bir birleşimi olan Rehau pencere bu yönüyle emsallerinin bir adım önünde. Rehau pencere hem tasarım, hem yalıtım, hem tasarruf diyenlerin tercihi olmaya devam ediyor. Rehau Brillant Design, Rehau Euro Design, Rehau Geneo gibi farklı özelliklerin vurgulandığı modellerde Rehau Pencere geniş renk seçenekleri sunuyor. Geri dönüştürülebilir ve çevre dostu materyallerden üretilen Rehau pencere, zarif dış görünümü, etkili yalıtım özellikleri, ışığı en uygun şekilde yansıtan camları ve birçok mimari seçeneği Rehau pencere ?nin tercih edilmesinin sebepleri.
Rehau Kış Bahçesi
Havaların soğuması ile birlikte bahçe zevkinizin bittiğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Kış bahçesi sistemleri ile bahçe sohbetleriniz kışın da devam ediyor. Artık bahçe ve muhabbet tutkunları kışında bahçelerinin keyfini Rehau kış bahçesi sistemleri ile çıkarıyor. Soğuk günlerde de bahçe keyfi yaşamak isteyen doğa tutkunlarının yeni tutkusu haline gelen Rehau kış bahçesi sistemleri yaşam alanlarınızı genişleterek, bahçenizi evinizin bir parçası haline getiriyor. Isı yalıtımı ve bir takım akılcı konstrüksiyonları içinde barındıran Rehau kış bahçesi çevresine tam bir uyum sağlıyor. Birçok ayrı model seçeneğinin bulunduğu Rehau kış bahçesi sistemleri yoğuşmasız köşe çözümleri de sunuyor. Rehau kış bahçesi İnsanın içini titreten havalarda doğanın, çiçeklerin ve bahçenizin içinde yeşillikle iç içe bir sıcak kahve ve muhabbet imkanı sunuyor. Kış mevsiminde dahi, bahçenizde vakit geçirmenizi sağlayan dekorasyonlar olarak adlandırılan Kış bahçesi, hoş bir görünüme ve dekorasyona sahiptir. Yazında rahat kullanabilmeniz açısından Güneş kırıcı cam çatılı Rehau kış bahçesi sistemleri, yaz kış bahçe keyfi imkanına erişmenizi sağlar.
Rehau Kış Bahçesi
Havaların soğuması ile birlikte bahçe zevkinizin bittiğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Kış bahçesi sistemleri ile bahçe sohbetleriniz kışın da devam ediyor. Artık bahçe ve muhabbet tutkunları kışında bahçelerinin keyfini Rehau kış bahçesi sistemleri ile çıkarıyor. Soğuk günlerde de bahçe keyfi yaşamak isteyen doğa tutkunlarının yeni tutkusu haline gelen Rehau kış bahçesi sistemleri yaşam alanlarınızı genişleterek, bahçenizi evinizin bir parçası haline getiriyor. Isı yalıtımı ve bir takım akılcı konstrüksiyonları içinde barındıran Rehau kış bahçesi çevresine tam bir uyum sağlıyor. Birçok ayrı model seçeneğinin bulunduğu Rehau kış bahçesi sistemleri yoğuşmasız köşe çözümleri de sunuyor. Rehau kış bahçesi İnsanın içini titreten havalarda doğanın, çiçeklerin ve bahçenizin içinde yeşillikle iç içe bir sıcak kahve ve muhabbet imkanı sunuyor. Kış mevsiminde dahi, bahçenizde vakit geçirmenizi sağlayan dekorasyonlar olarak adlandırılan Kış bahçesi, hoş bir görünüme ve dekorasyona sahiptir. Yazında rahat kullanabilmeniz açısından Güneş kırıcı cam çatılı Rehau kış bahçesi sistemleri, yaz kış bahçe keyfi imkanına erişmenizi sağlar.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)