6 Aralık 2013 Cuma

İçerik pazarlama çözümleri ve en iyi yöntemler

İçerik pazarlama stratejileri, kampanya eleştiriler ve en iyi uygulamalar burada SEJın uzman Konuk yazarlar tarafından karşılanmaktadır. Bizim kitleye düzenli maruz kalma mı? Bizimle temasa SEJın içerik pazarlama kategorisi sponsor olsun.


LogoforSEJContentMarketingInterview Content Marketing Solutions and Best Practices: Interview with Gail Gardner


Kalite ve miktar.  Sadece bağlantılar Başlarken doğru hedef kitleye ulaşan odak. Yerel gidin. Bunlar GrowMap, Gail Gardner yıllarca vaaz edilmiştir bütün kavramlardır. Büyük bir şekilde izinli pazarlama içeriği ile en iyi yöntemleri pazarlama içerik olarak gördükleri üzerinde ayrıntılı Gail sorduk.


Panda ve penguen, pazarlama tüm öfke, ama yıllardır içerik marketng benzersiz bir yöntem savunan içerik sonrası. Neden?


Erken AdWords Google Başlarken Trafik-özellikle küçük işletmelere ve e-ticaret ? yapmak daha zor olacak belli oldu.


Onlar kendi geliri maksimize olabilir ve küçük işletmelerin ürün ve hizmetleri hedef benzersiz varyasyonları sağlayarak başarılı yaptı. Bunun yerine, onlar sürekli geniş, daha fazla ve daha fazla anahtar kelime öbekleri varyasyonları birleşmeye maç. Arama bir sıfır toplamlı kazanan hepsini oyuna çevirdiler. Daha ilk sayfası sonuçları büyük markalar, daha ciddi olur bu küçük işletmeler ve onları teşvik İştirakler için veriyorlar.


Dönüştürme kullanarak AdWords, trafik hedefli satın almak için daha zor olur gibi organik olarak elde etmek daha önemli hale gelir. Ama Panda ve birden fazla penguenler ile devam yardım çağrısı ile başlayan, her güncelleştirmeyle organik arama trafiği de sürekli olarak saymak zordur.  Acil arama satış olarak üçte birini kaybeden işletmeler için bir eylem olduğundan Mayday yazılıyor. Bu güncelleştirmeleri nerede Google başlığı göster: büyük markalar için daha fazla trafik ve başkaları için daha az.


Çünkü içerik pazarlama sadece nasıl daha iyi organik pozisyonlar için gelen bağlantılar almak değil. Son derece iyi yaparsın, hedef kitlenize ulaşmak ve ilişkiler kurmak ve marka için doğrudan artan satış yol açar.


No Onları akıllıca onların mesajı işçiliği ve onların potansiyel alıcılar zaten nerede için teslim etmek yerine miktar için deftere nakil misafir var "bağlantılar kurmak" bir zihniyet çoğu hala var.


Bol miktarda var içerik ve linkler bol olsun gerek yok? İstemcileri blog sosyal yardım yapmak istediğim bu.


İhtiyaç duydukları ne düşündüklerini ve ne bugün hala pek çoğu istiyorum katılıyorum. O kadar bize ne gerçekten çalıştığını anlamak için onları almak için. Hubspot söyleyerek üzerinde artış dönüşüm tarafından paylaşımı ayağı içerik zaman kitleyi nasıl bir yazı olarak en anlayışlı olduğunu ben alıntı:


Bu kadar çok saymak zor değil. Bir iş genellikle zaten kendi sektöründe en alakalı siteleri nelerdir biliyor. Alaka anahtarıdır. Senin hakkında ne teklif için en yakından ilgili sitelerde yayınlanan içerik olsun istiyorum. Bunlar en fazla hedeflenen potansiyel alıcılar yönlendirebilir.


Neyse ki bizim için yıllar içinde birçok araç bu zamanla düzeldi geliştirilmiştir. Büyük ajansları ve markalar için GroupHigh anahtar sözcüğe göre arama yapılabilir bir veritabanı üzerinde 13 milyon bloglar vardır. Onların sistem ilgili istatistikleri çeker ve etkisi ile siteleri yer alıyor. GroupHigh sadece büyük ajansları ve markalar için abone olarak fiyat önemli olsa.


InkyBee yarım milyon bloglar kendi sisteminde şarapçılığın yeni, benzer bir hizmet olduğu ve bu sayı hızlı bir şekilde araştırmalar büyüyor. Onların kurucusu Hugh Anderson, onlar kendilerini daha küçük, bağımsız kurumları ve kampanya ölçüm üzerinde odaklanan için ideal olarak konumlandırma söyler. Onlar daha karmaşık ilişkileri eşleme üzerinde çalışıyoruz.


BlogDash blogcular için PR bir artış içinde olumlu sonuçlar blog sosyal yardım yöneticileri için teslim samimi iseler gönüllü teşvik eder. Kullanıcılar bir fırsat yaratmak, paylaşmak için blogcular seçin ve ücretli ya da ücretsiz fırsatlar sunabilir. Onlar da diğer teşvikler sunabilir. Yazarlar, BlogDash kullanarak kendi içerik satabilirsiniz.


PostJoint içerik göndermek içerik üreticileri sağlar. Daha sonra yayımcılardan gelen beş teklif alır. İçerik sahibi bu belirli içerik parçası yayınlamak istediğiniz hangi site seçer. Hem ücretsiz ve ücretli sunan mevcuttur. İçerik gönderdiğinizde aldıkları teklifi ne tür içerik üretici belirler. PostJoint den fazla 100.000 $ Nisan ayında ödemişti ve 143 bin $ bu ay zaten.


MyBlogGuest en eski blogger sosyal topluluktur. İçeriği gönderildiği ve blogcular yayınlamak sunuyoruz. Onlar kesinlikle bir bağlantıları sınırlamak * kendine hizmet eden * link post başına ve tüm içeriği ücretsiz olarak sunulmaktadır. Onlar-si olmak yeni infographics Galeri promosyon bölümü şu anda test ediyorum.


GuestBlogIt ve yeni Konuk ekip bloglama topluluklar MyBlogGuest için benzer değildir. Onlar şu anda sunmak için daha az, ancak daha sonra çiçek.


Şu anda bir örnek çalışma karşılaştırma sonuçları pek çok bu blog Sosyal platformlar üzerinde çalışıyorum. Onlara yalnızca kullanarak kadar başkalarının hangi onlar için en iyi çalışacaktır tavsiye etmek mümkün. Daha çok yakında bileceksiniz ve okuyucuların bana iletişim bekliyoruz. Skype en iyi sonucu verir ve diğer yöntemler GrowMap.com ilgili kişi sekmesinde bulunabilir.


Ne hakkında tartışma üzerinde ücretli media karşı kazanılan? PR ajansları inanıyorum blogcular ücretsiz yayınlamak ama blogcular var bir yaşam her nasılsa, değil mi?


Sen-ebilmek görmek--dan çeşitli biçimlerde platformları sosyal yardım blog kullanımı söz ettik, henüz herhangi bir fikir birliği ile ilgili olup içerik yaratıcıları veya içerik yayıncılarının maliyeti çıkarmamam lazım değil. Sonuç olarak, birileri ödüyor çünkü çoğu içerik oluşturulan. İş veya yazar olmalıdır veya yayımcı kalır çalışılması gerektiğini.


Linkler-ne kadar çok ve bunların ? nereye kesinlikle #1 en büyük meydan okuma vardır. İçerik kaynak ve bağlantı vasıl belgili tanımlık son içinde biyo yapışmasını gün içinde olması gerekir. İhtiyacınız ne olursa olsun bağlantılar içeriği ayrılmaz bir parçası olmalıdır yazmak veya sizin için yazdım.


Ben oldukça nasıl teklif ne benim okuyucu faydaları hakkında bir yazı ya da Internet pazarlama veya sosyal medya şirketinizin satışlarını veya oluşturmak için nasıl kullanılacağını daha henüz başka bir genel yazı yol açar. Hem sen bağlantı profilinizi dengelemek için gereken bağlantıları olanağı sunuyoruz.


Ortaya çıkan yazar veya Müşteri Faydaları bir bağlantı izni ve en çok ne için "otorite" siteler olarak adlandırılır için üç bağlantı standardıdır. Yayıncılar ilgili bağlantıları kaliteli olup olmadığını onlar en büyük "otorite" siteleri vardır siteleri Mashable, Techcrunch ya da Huffington Post gibi düşünmek için izin vermek için teşvik ediyoruz. O en büyük sitelerde içerik kalitesi değişir, çünkü birçok küçük site olarak iyi ya da daha iyi bir içeriğe sahiptir.


En son bu penguen dışarı bağlantı için korkuyor olmak için birçok neden. Bill Hartzer içinde bir yazı Google penguen dünya, hala iyi bağlantı dışarı için mi yazdı:


"Haziran 2013 yılında, ben aslında diğer Web sitesi sahipleri ve blogcular bu konuşmayı yapmak zorunda dehşete geldim. Yani, gerçekten. Onlara blogunuza sonrası söz ne zaman sen dışarı bir şirketin Web sitesine bağlı neden muhtemelen arama motoru sıralamalarını zarar?"


Ne yazık ki, Google tarafından cezalandırılmış siteler pek çoğu kez daha isteksiz işletmelere bağlantılara izin vermek. Onlar olmasa bile-işletmeler için bağlantılar sonrası penguen dünyada ödemek çünkü Google bağlantıları ödenir ? varsayabiliriz kendi korkudur.


Sağ ve Google hakkında bu kadar endişelenmek dur ne yapmak herkese tavsiye ederiz. Peynir taşıma veya sitenizin tokat onları tutamayız.  Birçok istenmeyen kayıplar olur. Hedef kitlenize ulaşma ve onlara istediklerini vermek çok odaklanmak.


Konuştuğumuz önemli noktaları özetleyelim. Ne en etkili pazarlama içeriğe odaklanmak gerek insanlar?


Tüm blog sosyal yardım için bir şey aşağı gelir: ilişkiler. Blogcular alanlarda faiz ve gelecekte blog sosyal projeler ile ilişkiler kurmak çok daha kolay olur. Ve bu noktaları unutmayın:


Eyvallah öylesine çok için senin zaman, Gail. Bu anlayışlar ve paylaştığınız blog Sosyal platformlar hem yeni içerik pazarlama ve uzmanlar de yararlanacak.


Daha sonra evde aileler için biyo ve "en iyi otomobil yağlar" bağlantısını görmek için yeni eğitim yöntemleri hakkında muhteşem bir yazı okumak için söylemek daha sinir bozucu bir şey yoktur.


Kabul ediyorum ki yerel izleyici büyüyen üzerinde odaklanan ve konuk gibi bir niş sitelerde gönderme trafik ve site büyüyen hakkında gitmek için en iyi yoldur.


Büyük içerik olduğunu hangi birçok insan sadece sevdiklerinizi, paylaşım, tweet, + 1 aynı zamanda benzersiz, birçok kişi link (alıntı) hakkında konuşmak, tefsir, hangi yeni ziyaretçiler ve bir sürü daha çizer.


İşte yıllardır yapılan yaygın bir hatadır. Alaka her şeyden odaklanmamız gerek. İstediğiniz bağlantıyı ayrılmaz bir parçası olmalıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme