25 Ekim 2013 Cuma

ODP Downgraded: Google kullanıcıları dışarı eksik?

Dün Google yeni bir tasarım başlatılan, yeni bir tasarım bir parçası "dizin sekmesi" kaldırılması oldu. Çok iyi yapıyor, DigitalPointin forum Googlenın yeni tasarım tartışıldı. O iş parçacığı üzerinde ODP veya diğer dizinleri kullanışlılığı delving hafif bir teğet gitti.Benim ofis için yeni bir işaret satın alırken kullanım örneği verdim. Bence önce Googleda Ara sağ şirket için çalıştı, ama ı-ebilbulmak bu niş için. Yahoonun tabela listeleri ve ÖDPın tabela listeleri için gittim. Sonra birkaç düzine siteleri kaş ve o düşündüğüm bir spec ile bir e-posta gönderilen iş için yeterli olduğunu.Nihai ürün ile mutlu olduğunu anlatayım. Asla bu şirket ile bir arama motoru bulmak mümkün olurdu. Güncelleme: Sadece onlar-den yapılmış AskJeeves işareti öğrendim.


AdWords daha alakalı reklam uzantıları ve FormatsYahoo gösteren şimdi Microsoft Search Rollout yavaş istedim


Çay partyI daha GOP muhalefet hiç bir forumda bu kadar şans oldu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder