12 Kasım 2013 Salı

Etkili bir USP oluşturmak için 3 basit kuralları

Sende, ister o ya da değil biliyorum. Herkes yapıyor. İşinizle ilgili benzersiz bir şeydir; Sadece ne olduğunu keşfetmek zorunda. Ve orada sorun yatıyor. Birçok işletme sahipleri ve yöneticileri bir gerçekten benzersiz satış proposition (USP) oluşturmak nasıl anlamıyorum. Açıkça ve kısaca kendi mesajınızı karşınızdaki için dikkate belirli kriterler vardır.


1. Tanımlamak teklik - sadece adından da anlaşılacağı gibi bir "benzersiz" satış teklifi nasıl şirket veya teklif benzersiz açıklamak gerekir. Pazara yeni bir ürün varsa bu kolaydır. Her şeyini benzersizdir. Ama ne o şirketler etrafında uzunca bir süre mi? Ya da büyük bir rekabet olan ürünlerin? Benzersizlik tanımlamak daha zor olabilir.


Internet bağlantısı, örneğin, çok sıradan. Fiyat ve hız en tanınmış bulunuyor. Ama Internet erişimi, AOL, konusunda dünya lideri rahatlık-in kullanma göre itibar inşa etti. Onun günlerinden başlayarak, AOL indi ve onlar şımarık çünkü milyonlarca kullanıcı tuttu. İhtiyaçları olan her şeyi tek bir yerde oldu. Gerek yok bir Internet servis sağlayıcısı (ISS) ve ayrı e-posta programı ve ayrı bir tarayıcı ve ayrı bir anlık ileti programı kullanabilirsiniz. Hepsi dahil.


Geri kalan herkes bağlantı bırakarak için ünlü ve acınacak müşteri hizmetleri vardı AOL iki katı kadar ücret unut. Onlar-den yapılmış o basit ve erken sörfçü istediğim de buydu.


2. Özel - bir zamanlar, her sayfanın üst kısmında aşağıdaki USP sunulan bir Web sitesinde indi olmak. Ne tür bir iş olduğunu tahmin edebilirsiniz bakın. USP okumak etkisi, bir şey "daha iyi, daha sağlıklı bir hayat yaşamak daha verimli bir şekilde insanlara yardım." Herhangi bir fikrin var mı? Her türlü mutfak ekipman sağlanan bir şirketti. Ortak payda, bu donanımları öncelikle daha doğal gıdalar isteyenler tarafından kullanılmıştır idi. Bu şirkette, canners, tahıl değirmenler, ekmek makinaları ve benzeri bulunacaktı.


Nasıl USP çok özel bir şekilde onların biricikliği tanımlar görüyor musun? İnsanlar daha iyi, daha sağlıklı bir hayat yaşamak yardımcı olurlar. Ama asıl olay daha verimli bir şekilde bunu müşterilerine yardımcı olmak. Un için kendi tahıl öğütme, kendi sebzelerini konserve ve kendi ekmek çok fazla zaman alır. Çoğu doğa daha kısa sürede bunu onlara yardım ürünleri bulmak çok mutlu olurum.


3. Devam kısa - USPs are değil tanıtım paragraf. Bunlar genellikle kısa bir cümle ya da iki. Abuk sabuk değil. Daha kısa daha iyi senin-den sonuçlanmak-ecek var olmak vardır.


Ayrıca pazarlama sloganları olur M & Bayan USP, hemen hemen herkes biliyor: "Ellerin değil, ağzınızda erir." Dominos Pizzaya ne dersin? İlk olarak, fırtına garantili teslim süresi ile pizza teslimi endüstri aldılar. Onların USP "Biz 30 dakika sonra taze, sıcak pizza teslim veya daha az ya da çok ücretsizdir." yapıldı. Pazarlama sloganları onların USP çok benzer. Ve hızlı bir şekilde müşteri üzerinde istediklerini ile el yapımı hamburger giving Burger Kingin USP kim unutabilir. Pazarlama kampanyası "öyle olsun, Burger King" sloganı ve jingle özellikli. Bunların hepsi çok özel açıklayıcı ve kısa. Ayrıca, onlar hatırlamak kolay.


Yeni bir ürün veya hizmet oluşturduysanız, kendinize sorun neden. O dile getiren müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamak için? O kimsenin önem veriyordu bir niş fiş? O-ebilmek var olmak güçlü USPs için temel oluşturur.


Özellikler ve yararları bir listesini yapın. Müşteriler ne iyi gibi şirket, ürün veya hizmetiniz hakkında sormak. Ne rekabet mevcut olan vermeyi teklif karşılaştırın. Tüm bunlar-ebilmek var olmak sizin düşünme jumpstart olabilir mükemmel beyin fırtınası teknikleri. Çok geçmeden, çok sayıda benzersiz özelliklerini güçlü, açıklayıcı, belirli bir USP yazma için temel vererek akla gelecek.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder